Uke 7

Hei å hå!
fikk ikke skrevet i går grunnet nette vart borte. men forje uke var man sjuk, var på jobb alle dager uten om en, så ble ikke mye trening eller soling på meg.

Trives bra på jobb og koser meg med mine kollegar med klipping av greener, raking av bunkere, beskjæring etc!

Helga var Tove og jeg i chipiona for å se på karneval opptoget der, Mariann måtte desverre jobbe så hu rakk ikke å bli med. Det var rett å slett en opplevelse! legger med noen bilder under

Her kunne jeg vært med, mangla bare å ha med meg min signalgule arbeidsbuksa

flamencodansere i slott

Nå skal jeg skynde meg å bli ferdig før nette forvsinner igjen..
I morgen skal vi på tyrefekting, gleder meg masse og på lørdag kommer pappa og Vidar, resten ta uke 8 kommer til å bli bra trur jeg!

1 tanke på “Uke 7

  1. Hei Ingalill 🙂

    Godt å høre at du trives, både på jobben og på fritida.
    Jeg tenker været er i ferd med å bli meget bra i Spania nå :):)
    Ha en fortsatt fin uke!

    -Tonje

Legg igjen en kommentar